Arriba el IV Simposi de la Càtedra IVIO-UPV al Campus de Gandia

La Càtedra IVIO del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València organitza el seu quart simposi amb el títol “Odontologia Interdisciplinària i Noves Tecnologies”. La nova i esperada edició se centrarà a mostrar als interessats i professionals de l’odontologia les tècniques i investigacions innovadores que estan transformant la implantologia oral i la periodòncia.

L’esdeveniment se celebrarà el divendres 26 d’abril al Campus de Gandia de la UPV. Pots inscriure’t i consultar el programa complet de l’activitat en el directori de la Càtedra IVIO-UPV i en la pàgina del Centre de Formació Permanent de la UPV.

Els simposis de la Càtedra tornen després de celebrar-se la seua última edició l’any 2019. La institució demostra de nou el seu compromís d’organitzar al Campus de Gandia trobades de primer nivell. D’aquesta manera, se suma a la llista d’altres esdeveniments celebrats, com els Dentsply Sirona Workflows Gandia 2022 i 2023 o la XLIX Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics (CEOE) en 2021.

María del Rocío Gil Morcillo guanya el Premi al Millor  TFG/TFM de la Càtedra IVIO-UPV

La Càtedra IVIO-UPV ha resolt el nom de la guanyadora del VII  Premi al Millor TFG/TFM en el Camp de la Tecnologia Odontològica. En aquesta ocasió, la premiada ha sigut María del Rocío Gil Morcillo pel seu Treball Final de Grau que porta per títol “Anàlisi de la precisió i exactitud de l’escanejat intraoral en funció de la humitat i rugositat superficial dels materials restauradors en pròtesi fixa”.

Gil és graduada en odontologia de la promoció 2018-2023 de la Universitat de València  . La qualitat del seu TFG també ha sigut destacada en la XLVIII Reunió Anual del CEOE, celebrada el juny passat a Benicàssim, on va exposar el seu estudi davant professionals del sector.

Convocatòria del Premi al Millor TFG/TFM 2024

Si finalitzaràs enguany el teu grau o màster universitari i el teu treball final estarà dins de l’àmbit de la tecnologia odontològica, pots ser el vuitè guanyador o guanyadora del Premi al Millor TFG/TFM de la Càtedra IVIO-UPV. Aquest premi està valorat en 1.000 euros i et permetrà exposar el treball a un congrés, simposi o jornada especialitzada en el camp de la tecnologia odontològica. Tens fins al 31 de desembre per a aprofitar una oportunitat única que permetrà posar en valor el teu TFG amb una distinció de primer nivell per a iniciar la teua carrera laboral. Consulta les bases completes ací.

La Càtedra IVIO-UPV participa en ‘Porte una científica al meu col·le’

Amb motiu de l’11 de febrer, Dia Internacional de la Dona i la Xiqueta en la Ciència, el Comitè d’Igualtat del Campus de Gandia ha organitzat la iniciativa ‘Porte una científica al meu col·le’. Aquest projecte ha sigut patrocinat per la Càtedra IVIO-UPV i durant tot el mes ha portat a les aules de col·legis i instituts el treball de dones científiques i tècniques per tal d’acostar a l’estudiantat aquestes professions mitjançant activitats de la mà de dones que treballen en l’àmbit de la ciència, tecnologia, enginyeria i matemàtiques.

Aquest projecte permet fer visibles als més joves figures femenines que han canviat o estan canviant el món per a mostrar que la ciència i la tecnologia no té gènere. El suport de la Càtedra s’emmarca en el seu objectiu divulgador, que també ha quedat patent en projectes, com el patrocini de les últimes edicions de la Setmana de la Ciència del Campus de Gandia  o la seua participació en l’exposició d’ultrasons de Cosmocaixa en 2022.

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en: blog / Twitter / Facebook