Més de 300 persones assisteixen al Dentsply Sirona Workflow Gandia ‘22

L’odontologia digital aporta grans beneficis als pacients des que entren en una consulta: millora la comunicació, els diagnòstics i els processos, així com la qualitat i la seguretat dels tractaments. El sector odontològic cada vegada és més conscient dels avantatges de la digitalització en tots els processos, la qual cosa s’ha posat de manifest en l’èxit del DS Workflow Gandia ’22, que ha tingut el flux digital com a eix principal. Aquest esdeveniment ha sigut celebrat al Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València amb la col·laboració de la Càtedra IVIO-UPV.

Durant els dies 20 i 21 de maig, Gandia ha comptat amb la presència de ponents que destaquen per la seua important tasca professional i acadèmica. Segons Joan Faus, director de l’IVIO i moderador de l’esdeveniment, l’objectiu era oferir “un marc comú als dentistes dedicats a l’ortodòncia, la implantologia, l’endodòncia o la gestió clínica” en un esdeveniment “de formació global que supera les fronteres de la hiperespecialització pensant en l’odontologia  com un servei integral als nostres pacients”. El Campus de Gandia s’ha convertit una vegada més en el referent de la formació odontològica en una ocasió immillorable perquè les empreses més capdavanteres del camp de l’odontologia coneguen les extraordinàries instal·lacions que ofereix el campus.

Gandia, lloc estratègic per a Dentsply Sirona

Dentsply Sirona, organitzadora de l’esdeveniment i una de les empreses més importants del sector dental, ha seleccionat tan sols a cinc ciutats de la península ibèrica per a la celebració d’aquestes  jornades formatives i Gandia ha sigut l’única de la Comunitat Valenciana. Segons declaracions de la companyia i el seu director general, Xavier Carro, el campus de la capital de la Safor era una ubicació imprescindible en l’itinerari  de les jornades per ser la seu del centre de referència en formació odontològica IVIO i de la Càtedra IVIO-UPV, així com la localització excepcional de la ciutat com a punt de trobada dels odontòlegs del litoral llevantí. A més, destaquen l’estreta col·laboració que mantenen amb la UPV en la formació de l’alumnat universitari i en l’aprenentatge de noves tècniques i tractaments per als professionals en actiu. “Es tracta d’una de les universitats més prestigioses del nostre país i del qual han eixit un gran nombre de professionals de primer nivell”.

El Campus de Gandia torna a acollir un congrés odontològic de referència

El Dentsply Sirona Workflow Gandia ’22 i altres esdeveniments, com la XLIX Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics fa menys d’un any, demostren una vegada més el ferm compromís de la Càtedra IVIO-UPV en l’organització d’esdeveniments de primer nivell del sector al Campus de Gandia. En paraules de Joan Faus, “la celebració d’aquest últim congrés respon al nostre anhel per fomentar i promocionar el nostre Campus en l’àmbit de les ciències odontològiques”. Gandia ha sigut el penúltim punt de trobada dels DS Workflows On Tour, que finalitzaran el 27 i 28 de maig a Bilbao.

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra iViO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en: blog / Twitter / Facebook