Dentsply Sirona Workflow Gandia ’23 triomfa i es consolida com a esdeveniment de referència

Dentsply Sirona, una de les companyies amb major importància en el sector dental, ha triat de nou el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València   per a celebrar el DS Workflow Gandia ’23. Aquest esdeveniment, celebrat amb la col·laboració de la Càtedra IVIO-UPV durant el 19 i 20 de maig, ha ensenyat a professionals el gran ventall d’eines digitals presents en l’àrea de l’odontologia.

El flux de treball digital o workflow és un mètode de treball utilitzat dins de l’odontologia digital per a traçar tots els passos que segueix el pacient des que entra en una clínica dental fins que finalitza el seu tractament. Per tant, el workflow celebrat permet desenvolupar tractaments millor pautats, més ràpids i menys invasius per mitjà del flux de comunicació entre diferents disciplines.

Els avanços en el camp de la tecnologia aplicada a l’odontologia han sigut molt rellevants en els últims anys i han suposat la introducció de diferents tipus de tècniques que milloren l’eficiència de les clíniques dentals. Segons Joan Faus, director de l’IVIO i moderador del DS Workflow Gandia ’23, “la digitalització del sector s’ha convertit en una necessitat, ja que ofereix múltiples avantatges significatius tant per al pacient com per al dentista, amb tractaments més curts, segurs i indolors”.  D’aquesta manera, els assistents van poder gaudir de tallers, sessions plenàries i formacions específiques que els van permetre conèixer el potencial de la tecnologia per a la millora de l’atenció, el diagnòstic i el tractament bucodental.

Dentsply Sirona i Càtedra IVIO-UPV, una col·laboració reeixida

Després dels bons resultats del DS Workflow Gandia ’22, Dentsply Sirona no va tenir cap dubte a repetir de nou aquesta enriquidora col·laboració. “Els valors compartits entre Dentsply Sirona i la càtedra IVIO-UPV, basats en la qualitat dels ponents, el rigor científic, unit al prestigi de la UPV i la qualitat de les instal·lacions, són alguns dels motius que ens garantien l’èxit de l’esdeveniment”, afigen des de l’empresa.

L’èxit  d’aquesta nova edició ha sigut fins i tot major que l’anterior. Els inscrits a l’esdeveniment van ser més de 250, comptant amb més d’un 75% d’assistents. Des de Dentsply Sirona asseguren que aquests bons resultats espenten a treballar encara més per a continuar millorant en la següent edició. D’aquesta manera, el DS Workflow Gandia es consolida, sent una de les úniques quatre trobades d’aquest tipus celebrades a Espanya i Portugal, convertint-se en un esdeveniment odontològic de referència a la Comunitat Valenciana i regions limítrofes.

La Càtedra IVIO-UPV reforça el seu compromís amb Gandia

El Dentsply Sirona Workflow Gandia ’23 és un altre clar exemple de la consolidació de la Càtedra IVIO-UPV com a referent en la promoció de les noves tecnologies aplicades a l’odontologia. La seua contribució a potenciar el campus com un lloc de trobada de dentistes arribats de tota la geografia espanyola no sols afavoreix la UPV, sinó a tota la ciutat de Gandia. Contribueix a un major turisme de congressos i a la desestacionalització de l’activitat turística. D’aquesta manera aporta indirectament a altres sectors de l’economia local i comarcal, com l’hostaleria o el sector hoteler. De la mateixa manera, la tasca investigadora de la Càtedra IVIO-UPV i l’IVIO permet l’atracció del talent a la capital de la Safor, afavorint la seua posició dins del camp  educatiu.

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra iViO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en: blog / Twitter / Facebook