Rotund èxit de la XLIX Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics a Gandia

La celebració del congrés odontològic, organitzat per la Càtedra IVIO-UPV del Campus de Gandia, va omplir l’aforament disponible i va reunir els millors professionals del sector de l’odontologia estètica valenciana a Gandia durant els dos primers dies de juliol.

La Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics (CEOE) va tornar amb més força i il·lusió per a continuar sent un referent en  el sector de l’odontologia. A més, la celebració del congrés ha sigut puntera en ser el primer celebrat a la província de València després de l’inici de la pandèmia. Malgrat el context, la convocatòria va rebre una gran acollida — s’hi van esgotar les places disponibles en poques setmanes— i la realització de l’esdeveniment a l’Aula Magna del Campus de Gandia es va complementar amb  la retransmissió per a assistents  que van seguir les jornades en una sala contigua amb la finalitat de complir l’aforament, reduït un 30% per les circumstàncies sanitàries. Tal com afirma Joan Faus, director d’IVIO i president del comitè organitzador del congrés, la limitació del nombre de congressistes unit a altres requisits excepcionals “no ha suposat un impediment perquè aquesta jornada haja servit com a punt de reunió i retrobament entre els professionals de l’odontologia de València”.

L’edició, titulada “Una visió multidisciplinària de l’odontologia estètica”, va destacar els grans beneficis de les sinergies entre diferents especialitats en el camp de l’odontologia estètica. En paraules de Faus , la jornada científica principal “va reunir un gran grup de professionals de l’odontologia que van tractar el tema de l’estètica dental des d’un punt de vista interdisciplinari”. A més de la qualitat de tot l’esdeveniment, cal destacar el bon ambient viscut, contribuint molt favorablement l’elecció de Gandia com a lloc de celebració, una ciutat mediterrània amb una gran riquesa de recursos naturals i culturals que van aportar als assistents una oferta turística de primer nivell.

Més de 100 participacions en la Convocatòria de Premis per a alumnes de pregrau i postgrau

Més enllà de l’enorme valor de les ponències, el congrés també va propiciar unes condiciones incomparables per a generar vincles en l’àmbit professional i acadèmic. En aquest sentit un dels esdeveniments que més van enriquir la Reunió del CEOE van ser els premis per a les millors comunicacions científiques i clíniques, els millors pòsters i les millors fotografies, que van tenir una elevada participació amb més de quaranta pòsters i seixanta publicacions presentades per alumnes de pregrau i postgrau de cinc universitats valencianes (UPV, UV, CEU-Cardenal Herrera, UCV i UEV).

50 Reunió de la CEOE: rumb cap a Altea

Després de reprendre el congrés amb un excel·lent resultat, la Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics s’acosta a la seua edició número 50. En paraules de Faus , “l’objectiu d’aquesta singular edició serà posar l’accent en el paper del Centre d’Estudis com a societat científica de referència entre els odontòlegs valencians”. Aquesta cita, a més d’aportar un programa científic de primer nivell, serà un important acte commemoratiu de la seua història i reunirà els presidents de totes les edicions anteriors celebrades. La localització triada en aquesta ocasió serà la població d’Altea, situada a la comarca alacantina de la Marina Baixa.

Contingut Audiovisual: Sara Alarcón

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra iViO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en: blog / Twitter / Facebook