La Càtedra IVIO-UPV renova el seu compromís

Per tercer any consecutiu la Càtedra IVIO-UPV renova el seu compromís amb la promoció i desenvolupament de coneixements científic-tecnològics en l’àmbit de l’odontologia.

L’acord signat entre la Universitat Politècnica de València i l’Institut Valencià de Recerques Odontològiques aposta, un any més, per la realització d’activitats de formació, recerca, divulgació i transferència de coneixement. Dels diferents camps d’actuació, actualment la Càtedra centra els seus esforços en la realitat augmentada i l’avaluació no destructiva amb aplicacions d’ultrasons en l’odontologia.

Per aquest motiu s’han programat una sèrie d’actuacions que tindran lloc al llarg del curs 2018/19 entre les quals es destaquen la segona edició del Premi Càtedra IVIO-UPV al millor TFM o la tercera del Simposi Càtedra IVIO-UPV. A més de noves beques de col·laboració, contractes i pràctiques en empresa o la participació en congressos de referència com el Tecniacústica.

Transferència del coneixement:

• II Premi Càtedra IVIO-UPV al Millor Treball Final de Grau o de Màster

En la primera edició, el premi va recaure en Anderson Ladino i el seu Treball Final de Màster titulat “Monitoratge Ultrasònic del procés de regeneració òssia guiada en implantologia dental”. Consulta les bases de la segona convocatòria ací. La data límit de presentació de sol·licituds serà el 15 d’octubre del 2018.

• III Simposi Càtedra IVIO-UPV

Una nova cita que reunirà a més de 50 professionals de l’odontologia amb l’objectiu de mostrar els avanços i les tècniques actuals en implantologia oral i periodòncia. Enguany el II Simposi es va titular “De la planificació a l’execució: flux digital i regeneració òssia” i va comptar amb els professionals Antonio Castella i Luis Ilzarbe.

Divulgació científica:

• Dinamització de continguts científics en xarxes socials i blog

Publicació de continguts sobre la Càtedra en el blog de ciència del Campus de Gandia #UPVGandiaCiencia i difusió en canals socials com Facebook, Twitter o la microweb de la Càtedra.

• Suport a les activitats de difusió de la ciència en el Campus de Gandia

Col·laboració en diferents activitats de difusió científica com per exemple en la Setmana de la Ciència, jornades de portes obertes o el ForoE.

Formació i recerca:

• 2 contractes de recerca i 2 beques de col·laboració dins de l’equip humà de la Càtedra en el Campus de Gandia.
  • 1 contracte de pràctiques en empresa en el marc de la Càtedra dirigits a alumnes de Comunicació Audiovisual per a la creació de continguts i comunicació digital.
  • Congrés Tecniacústica 2018. Un any més, la Càtedra IVIO-UPV participarà en el 49é Congrés Español d’Acústica –TECNIACÚSTICA 2018– els dies 24 al 26 d’octubre de 2018 en la ciutat de Cadis.

Més informació i consulta sobre les activitats de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador en el Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en el seu: blog / Twitter / Facebook