II edició del Simposi Càtedra IVIO-UPV en el Campus de Gandia

Després de l’acollida que va tenir la primera edició d’aquest Simposi entre els professionals i estudiants del sector odontològic, arriba la segona edició al Campus de Gandia de la UPV.

La Càtedra IVIO-Universitat Politècnica de València organitza el pròxim divendres 9 de març la segona edició d’aquest Simposi que porta per títol “De la planificació a l’execució: flux digital i regeneració òssia”. Aquesta cita reunirà més de 50 professionals de l’odontologia amb l’objectiu de mostrar els avanços i les tècniques actuals en la implantació d’ultrasons, regeneració òssia i realitat virtual augmentada. Amb aquest esdeveniment, la Càtedra IVIO-UPV aposta fermament per a posicionar la ciutat de Gandia i el seu Campus com a referent en el sector de l’odontologia.

En aquesta segona edició també s’ha comptat amb professionals de primer nivell com és el cas dels doctors Antonio Castilla i Luis Ilzarbe, els dos amb una àmplia trajectòria en el camp de l’odontologia. Els assistents al Simposi podran viure les experiències professionals dels dos ponents a més de conèixer de primera mà els últims avanços i mètodes més innovadors en implantologia oral, regeneració òssia o el paper que juga la realitat augmentada en els nous horitzons de l’odontologia. Durant les classes magistrals programades hi haurà torns oberts de preguntes, una oportunitat única perquè els assistents participants puguen compartir les seues opinions i debatre amb els experts.

DESTINATARIS I INSCRIPCIONS

Dirigit a antics alumnes de postgrau de l’Institut Valencià de Recerques Odontològiques, així com a diferents professionals especialitzats en les àrees de la implantologia oral, la periodòncia, la cirurgia oral. A més, aquesta edició pot resultar d’interès tant a alumnes del Grau en Comunicació Audiovisual com als de Sistemes de Telecomunicació, So i Imatge per les tècniques i aplicacions de les noves tecnologies en el camp de l’odontologia, com l’ús de la Realitat Augmentada per a diagnòstics i intervencions.

Aquest esdeveniment tindrà lloc al Saló de Graus del Campus de Gandia divendres que ve, 9 de març, a partir de les 9:45h i serà inaugurat pel director del Campus Jesús Alba. Pots inscriure’t de forma gratuïta ací.

LA MULTINACIONAL SUÏSSA STRAUMANN RENOVA EL SEU COMPROMÍS

L’empresa capdavantera mundial en la recerca, fabricació i venda de sistemes d’implants dentals Straumann, col·labora un any més en l’organització d’aquest esdeveniment. Es tracta d’una de les signatures més prestigioses en el sector odontològic, prova d’açò és que Straumann® Dental Implant System s’ha convertit en el sistema d’implantologia dental més utilitzat del món. Un segell de qualitat que avala la segona edició del Simposi Càtedra IVIO-UPV.

CONSULTA EL PROGRAMA COMPLET

Més informació i consulta sobre els projectes de recerca de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador en el Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en el seu: blog / Twitter / Facebook