UniSalut: Taller de Creativitat a Gandia i Convocatòria 2024

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) ha participat en l’organització i desenvolupament del 4t  Taller de Creativitat i Generació d’Idees, que va tenir lloc a l’Hospital Universitari Francesc de Borja de Gandia. Aquest esdeveniment, organitzat en col·laboració amb la Fundació Fisabio, la Universitat Jaume I (UJI) i la Universitat Miguel Hernández (UMH), es va centrar en impulsar la innovació en l’àmbit sanitari.

El principal objectiu del taller va ser reunir personal investigador sanitari i universitari per a compartir línies d’investigació, amb el propòsit de generar idees de projectes innovadors que pogueren ser presentats en la convocatòria UniSalut 2024. Aquesta iniciativa ha sigut fonamental per a enfortir la col·laboració entre les diferents entitats i assegurar que les propostes de projectes siguen sòlides i rellevants.

El taller va utilitzar tècniques de creativitat estructurada per a guiar les persones participants en l’exploració de noves idees i enfocaments de manera organitzada i efectiva. Les persones assistents, provinents de diverses disciplines, van treballar en dinàmiques de grups. En la primera fase, es van presentar algunes idees a treballar en el taller i posteriorment, els grups interdisciplinaris van refinar les seues propostes per a fer-les més viables.

Al final del taller, cada grup va tenir l’oportunitat de presentar el seu treball a la resta de persones participants. Aquestes presentacions no sols van permetre compartir les idees generades, sinó també rebre retroalimentació valuosa per a millorar i consolidar els projectes. L’esdeveniment va ser un èxit rotund, generant 9 idees de projectes innovadores.

Les persones participants van destacar la importància d’aquests espais col·laboratius per a la creació de sinergies entre diferents àrees d’investigació. La interacció i l’intercanvi de coneixements entre investigadores i investigadors de diverses disciplines són crucials per a impulsar la investigació col·laborativa i avançar en la innovació sanitària.

Per a veure les idees UniSalut que necessiten socis, visita unisalut.uji.es/val/idees-presentades/

Presenta els teus Projectes Innovadors a la Convocatòria UniSalut 2024!

L’equip UniSalut anima les persones investigadores i professionals de l’àmbit sanitari i universitari a participar en la convocatòria UniSalut 2024. Aquesta és una oportunitat única per a impulsar les teues idees i projectes innovadors en col·laboració.

Què és UniSalut?

UniSalut és un programa de suport a la investigació i la innovació que cerca promoure projectes que milloren la salut i el benestar mitjançant la col·laboració interdisciplinària. La convocatòria d’enguany està oberta i esperem rebre propostes que demostren creativitat, viabilitat i un fort potencial d’impacte.

La convocatòria UniSalut 2024 està oberta fins al divendres  26 de juliol. No perdes l’oportunitat de presentar les teues accions preparatòries i projectes d’innovació. Aquest és el moment perfecte per a transformar les teues idees en realitat i contribuir a l’avanç de la investigació sanitària i universitària.

Per a més detalls sobre com presentar la teua proposta, visita .

Participar en la convocatòria UniSalut 2024 no sols et brinda l’oportunitat de rebre finançament i suport per al teu projecte, sinó que també et permet formar part d’una xarxa de persones investigadores i professionals compromeses amb la innovació i la millora de la salut. Aquests projectes no sols beneficien als qui participen, sinó que també tenen el potencial de generar un impacte positiu en la societat.

A més, UniSalut continua finançant un mínim de 3 accions preparatòries per a cadascun dels Campus de Gandia i Alcoi, sempre que les propostes reunisquen els mínims de qualitat exigibles.

No deixes passar aquesta oportunitat per a portar les teues idees al següent nivell. Participar en UniSalut 2024 és un pas important per a qualsevol persona investigadora o professional de l’àmbit sanitari i universitari que vulga marcar la diferència. Esperem les teues propostes!

Equip UniSalut

Campus de Gandia (UPV): Pilar Sánchez psanche@upv.es

Campus de Vera (UPV): Laia Bielsa labierfer@upv.es

Campus de Alcoi (UPV): Vicente Díez vdiez@upv.es