e-Health Gandia Demo Day

Volem que participes demà dijous 15 de juny en la jornada e-Health Gandia Demo Day, organitzada per Districte Digital Comunitat Valenciana, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV), l’Ajuntament de Gandia, Safor Salut i Innsomnia.

Si vols assistir, completa el següent formulari: https://va.distritodigitalcv.es/calendario/e-health-gandia-demo-day/

Emmarcat dins del programa Districte e-Health com a iniciativa per a promoure la innovació i digitalització sanitària en tot el territori autonòmic i nacional, aquest acte tindrà lloc a les 10.30h a l’Aula Magna del Campus de Gandia (UPV) i s’hi mostraran els resultats de les proves pilot dutes a terme per alguna de les empreses emergents (start-up) més destacades en l’àrea de salut digital i benestar: Legit Health, Tucuvi i Movsa.

Es tracta de l’esdeveniment que mostrarà els resultats del programa d’innovació oberta en salut desenvolupat l’any 2021-2022, després de la inauguració de la seua seu en la residència del Campus de Gandia.

OBJECTIU

Durant la jornada es donaran a conèixer els casos d’ús d’aquestes solucions tecnològiques dins d’hospitals i centres de salut públics, així com els resultats globals del programa d’innovació oberta Districte e-Health. A més, també es podran conèixer alguns projectes i iniciatives que s’estan duent a terme en el programa Safor Salut i les noves empreses que s’estan instal·lant en la plataforma tecnològica Districte e-Health de Gandia. Per a finalitzar tindrà lloc un esmorzar de treball en xarxa networking perquè es puguen estrènyer llaços i noves vies de col·laboració.

DIRIGIT A

A aquesta jornada estan convidades persones representants de la Conselleria de Sanitat Universal i Salut Pública, de l’Ajuntament  de Gandia, empreses emergents del repte de salut, hospitals que implementen les proves pilot, Universitat Politècnica de València   , empreses participants en el repte i tot l’ecosistema d’innovació i salut digital de la Comunitat Valenciana.

PROGRAMA

• 10:30h. – 10:40h. Obertura institucional a càrrec de Jesús Alba, Director del Campus de Gandia (UPV) i d’Antonio  Rodes Juan, Director General SPTD, CEO Districte Digital
  • 10:40h. – 10:50h. Presentació de Districte Digital, per Santiago Ambit, Coordinador de Districte Digital
  • 10:50h – 11:00h. Evolució del programa Districte e-Health, per Francesc Pons, General Manager d’Innsomnia.
  • 11:00h. – 11:30h. Presentació dels resultats dels pilots per les empreses Legit Health, Tucuvi i Movsa amb empreses i/o hospitals col·laboradors.
  • 11:30h. – 12:00h. Taula redona sobre els projectes en salut del Campus de Gandia (UPV).

Modera: Pilar Sánchez, equip tècnic del programa Safor Salut.

• Economia circular de residus tèxtils hospitalaris. Ramón Soler, CEO d’Ajuda a pujar
  • Reducció de la transmissió de la vibració en incubadores. Romina del Rei, professora i investigadora del Campus de Gandia (UPV)
  • Mapificació de recursos comunitaris per a la salut de la comarca de La Safor. Borja Ferrer, investigador de l’Hospital La Pedrera (Fisabio)
  • Hackathon universitari: Campus Salut Gandia. Jose Millet, professor i investigador de la Universitat Politècnica de València

• 12:00h. – 12.15h. Presentació de les noves empreses en la Plataforma Districte Digital Gandia
  • 12:15h. – 12:30h. Cloenda a càrrec de José Manuel Prieto, Alcalde de Gandia
  • 12:30h. Esmorzar – treball en xarxa (networking)

NOVES IDEES I REPTES

Si tens una idea de projecte i necessites un soci de l’entorn sanitari, universitari, empresarial o social per a dur-lo a terme, introdueix la teua idea en saforsalut.es/idees-reptes i t’ajudarem a trobar-ho. A més, pots veure les idees introduïdes i participar activament col·laborant en la seua posada en marxa.

EQUIP SAFOR SALUT

Campus de Gandia (UPV): Pilar Sánchez | psanche@upv.es

FISABIO: María Prada | prada_marmar@gva.es, Amparo Arlandis | arlandis_ampviy@gva.es,

Amparo Estruch | amparo.estruch@fisabio.es , Elena Carrió | carrio_elearg@gva.es, Silvia Llàcer | llacer_sil@gva.es