El Campus de Gandia acull el congrés de l’Acadèmia Europea de Direcció i Economia d’empresa

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) acull el congrés “XXXII Annual Meeting de la European Academy of Management and Business Economics”, que se celebrarà del 6 al 8 de juny de 2018. El lema d’aquesta edició és “Cap a la millora social, econòmica i empresarial: avanços multidisciplinaris en innovació, turisme i enginyeria”. L’objectiu de la trobada organitzada per AEDEM és promoure el debat multidisciplinari i està dirigit a personal acadèmic, professionals, i estudiants de doctorat. El termini d’enviament de ponències està obert fins el pròxim 23 de març.

En el comitè organitzador estan participant molt activament tant investigadors com personal tècnic del Campus de Gandia. Jesús Alba, director del Campus de Gandia, ha manifestat que serà una gran oportunitat per a l’aprenentatge i la recerca.

La temàtica de les sessions en què es poden presentar treballs són:

• Accounting and audit
  • Finance
  • Banking
  • Human Resources
  • Corporate Social Responsibility
  • Management
  • Digital Economy
  • Education and new Learning Technologies
  • Knowledge Management and Innovation
  • Entrepreneurship
  • Tourism Management
  • Family business
  • Transport and mobility

Amb l’objectiu de fomentar les relacions multidisciplinàries, enguany, s’han incorporat dues noves sessions:

• Engineering and Business Management
  • Advances in Health Economics and Policy

UNA OPORTUNITAT PER A INVESTIGADORS I PROFESSIONALS

Cristina Santandreu, codirectora del congrés, ens explica per què és interessant assistir al congrés AEDEM:

• Enforteix l’aprenentatge i la transmissió de coneixements. El congrés AEDEM és el fòrum perfecte per a intercanviar coneixements i conèixer experts de diverses àrees relacionades amb l’Economia de l’Empresa: finances i comptabilitat, màrqueting, gestió, responsabilitat social, recursos humans, gestió del coneixement, empresa familiar, economia digital i educació. Cada edició ha incorporat nous àmbits de coneixement; en la del 2018 s’inclouen dues relacionades amb l’enginyeria i la salut.
  • Construir xarxes de contactes. El programa del congrés permet el contacte continu entre els assistents, bé siga en les sessions paral·leles (específiques per a cada temàtica) o en els tallers. S’ofereixen cafès i menjars, a més de l’oportunitat d’assistir al sopar de gala, en els quals els assistents poden conversar en un ambient més distès.
  • Certificat. Els assistents reben un certificat d’assistència i els ponents un certificat de participació. De la mateixa manera, s’han convocat una sèrie de premis als millors treballs que serviran per a enriquir el currículum.
  • Possibilitat de publicar un treball. AEDEM ofereix la possibilitat d’ampliar els treballs presentats, que poden ser publicats en les revistes: European Research on Management and Business Economics i European Journal of Management and Business Economics. Ambdues revistes científiques estan indexades en Scimago Journal Rank (SJR), Qualitat de Revistes Científiques Espanyoles (FECYT) i Emerging Sources Citation Index.

UN CONGRÉS MULTIDISCIPLINARI

La seu del XXXII congrés AEDEM és la UPV al Campus de Gandia: “una universitat que abasta diverses àrees i que aposta per les sinergies”, assegura Óscar Morant, codirector del congrés. D’aquest camp d’interaccions, sorgeix el lema del congrés, “que arreplega totes les disciplines impartides en el nostre campus i que brinda l’oportunitat a investigadors i docents de la UPV de donar a conèixer la seua línia de recerca, d’establir relacions i col·laboracions amb altres companys d’aquesta i altres universitats espanyoles”, afirma Morant.

PREMI CÀTEDRA METROPOL-PARASOL

A més, durant el congrés es farà lliurament del Premi Cátedra Metropol-Parasol a la millor recerca en gestió empresarial d’espais turístics urbans públics i privats. Aquest reconeixement pretén incentivar i impulsar les iniciatives que, des del món acadèmic, contribuïsquen a la millora en la gestió empresarial d’àrees urbanes amb elevat potencial o desenvolupament turístic.

En definitiva, es tracta d’aprofitar el temps aprenent, discutint, i intercanviant coneixements amb altres estudiants, professionals o investigadors, enguany en el marc de la meravellosa ciutat de Gandia, que té molt d’encant per a oferir als seus visitants.

Més informació en la web de AEDEM

Sandra Barrancos Gregori

Tècnica de comunicació i màrqueting del Campus de Gandia