El Campus de Gandia de la UPV acollirà la primera edició del Simposi Càtedra IVIO-UPV

La Càtedra IVIO-Universitat Politècnica de València organitza divendres que ve 10 de març la primera edició d’aquest Simposi, que el seu objectiu principal és mostrar als professionals de l’odontologia les tècniques que estan transformant el món de la implantologia oral i la periodòncia.

Sota el títol “De la planificació a l’execució”, El I Simposi Càtedra IVIO-UPV reunirà més de cinquanta odontòlegs arribats des de diferents punts d’Espanya. El Simposi cerca, a més, contribuir a posicionar la ciutat de Gandia i el seu Campus universitari com a lloc referent en el camp de l’odontologia. Des de la seua creació, al març de 2016, un dels principis fundacionals de la Càtedra IVIO-UPV és l’organització de cursos i congressos dins del Campus de Gandia de la UPV, seu de la Càtedra.

El programa serà una invitació a viure en directe les experiències de dos grans professionals, els doctors Pablo Díaz-Romeral i Fernando Franch, així com conèixer els mètodes més innovadors en odontologia i establir un diàleg entre els ponents i els assistents per a recaptar les idees més interessants. L’objectiu de la trobada és reunir en una jornada docent un nombrós grup d’odontòlegs que desitgen actualitzar els seus coneixements en les àrees de la implantologia oral i la periodòncia. Així mateix, a més de les classes magistrals programades hi hauran torns oberts de preguntes perquè els participants puguen discutir i debatre de forma conjunta i amb els experts.

Ponents

Aquest Simposi està dirigit principalment a antics alumnes de postgrau de l’Institut Valencià de Recerques Odontològiques, així com a diferents professionals especialitzats en les àrees de la implantologia oral, la periodòncia i la cirurgia oral. El programa definitiu posa l’accent principalment en la importància d’una correcta planificació per a aconseguir una excel·lent execució dels tractaments dentals.

L’acte tindrà lloc en el Saló de Graus del Campus de Gandia divendres que ve 10 de març a partir de les 9:30h i serà inaugurat pel director del Campus Jesús Alba.

PATROCINI DE LA MULTINACIONAL SUÏSSA STRAUMANN

El Simposi compta amb la col·laboració de la multinacional suïssa Straumann. Straumann és una empresa capdavantera mundial en la recerca, fabricació i venda de sistemes d’implants dentals amb filials i distribuïdors en quasi tots els principals mercats del món. Pel que fa a la Península Ibèrica, Straumann porta en el mercat més de 15 anys distribuint els productes de màxima qualitat que es fabriquen en instal·lacions d’última generació en la ciutat suïssa de Villeret. Amb diversos milions d’implants col·locats en els últims 15 anys i una quota de més del 25% del mercat mundial, Straumann® Dental Implant System s’ha convertit en el sistema d’implantologia dental més utilitzat del món.

Programa definitiu

Més informació i inscripcions

Notícia en TeleSafor (minut 12:35)

Més informació i consulta sobre els projectes de recerca de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador en el Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en el seu: blog / Twitter / Facebook