Renovació del conveni Safor Salut per quatre anys més

El conveni de col·laboració del programa Safor Salut s’ha renovat per quatre anys més, un programa de cooperació entre agents clau del sistema valencià d’innovació en salut en l’àrea territorial de la Safor i el seu entorn.

Aquests agents comprenen Fisabio juntament amb el Departament de Salut de Gandia i amb l’HACLE La Pedrera de Dénia, el Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València (UPV) i la Federació d’Associacions d’Empresaris de la Safor (FAES).

A més, Safor Salut compta amb la col·laboració d’institucions, associacions de persones, pacients i ajuntaments, amb la finalitat de desenvolupar en cooperació innovació en productes i serveis. Així, el principal objectiu d’aquest conveni que ara es renova és generar idees i projectes d’innovació en l’àmbit sanitari susceptibles de generar nous productes i serveis innovadors.

L’acte de signatura va tenir lloc a l’Hospital Universitari Francesc de Borja de Gandia, amb l’assistència de la gerent de Fisabio, Mónica Pont; el vicepresident de FAES, Ramón Soler; el director del Campus de Gandia de la UPV, Jesús Alba; el gerent del Departament de Salut de Gandia, Pedro Rollán; el director de l’HACLE de La Pedrera, Jaume Morera i l’equip tècnic del programa Safor Salut.

El principal objectiu del programa és la col·laboració per a la generació d’idees i projectes innovadors en l’àmbit sanitari. La signatura del conveni suposa la continuïtat d’aquest programa de cooperació gràcies al qual s’estan gestant importants projectes d’innovació.

Amb això, s’enforteix i promociona la cooperació en recerca i desenvolupament entre el teixit industrial, el tecnològic, el sanitari i el social de l’àrea territorial de la comarca de la Safor i el seu entorn.

El programa compta amb el suport de l’Agència  Valenciana d’Innovació  (AVI).

NOVES IDEES I REPTES

Si tens una idea de projecte i necessites un soci de l’entorn sanitari, universitari, empresarial o social per a dur-lo a terme, introdueix la teua idea en saforsalut.es/ideas-retos i t’ajudarem a trobar-lo. A més, pots veure les idees introduïdes i participar activament col·laborant en la seua posada en marxa.

EQUIP SAFOR SALUT

Campus de Gandia (UPV): Pilar Sánchez | psanche@upv.es

FISABIO: María Prada | maria.prada@fisabio.es , Amparo Arlandis |  amparo.arlandis@fisabio.es

Empresas-FAES: Josep Miquel Juan | mjuan@cev.es , Fina López | finalopez@faesafor.com