CRAI CAMPUS GANDIA

Jornada sobre indicadors d’investigació UPV i altres

Amb la finalitat d’incrementar la taxa d’activitat R+D+i del professorat amb capacitat investigadora i augmentar la rellevància científica dels resultats de recerca, la Universitat Politècnica de València realitza una avaluació permanent de l’activitat investigadora a través de sistemes d’avaluació i indicadors objectivats.

Per a açò, anualment avalua conceptes com a activitat o resultats en I+D+i, sent els principals indicadors reflectits en el seu reglament els següents:

• Índex d’Activitat Investigadora Personalitzat (IAIP)
  • Valoració de l’Activitat Investigadora Personalitzada (VAIP).

Com a base per a aquest càlcul, es tenen en compte les dades relatives a la producció científica i artística de l’any anterior i dels anys anteriors que haja introduït el mateix investigador i haja sigut validat en Sènia, aplicació de gestió de l’activitat investigadora en la UPV.

CRAI CAMPUS GANDIA UPV

La Biblioteca Campus Gandia CRAI, amb la finalitat d’orientar al personal investigador en les tasques relatives a aquests processos d’avaluació i acreditació, organitza dijous que ve 29 de gener en el Saló de Graus del Campus de Gandia una jornada de formació amb el següent programa:

• 11.00 h. – 12.00 h. Taller: “IAIP-VAIP 2014: Recomanacions per a la introducció de dades en Sènia i la seua òptima difusió en Riunet”

Taller pràctic sobre la introducció de dades relatives a la producció científica i artística de l’any 2014 en el qual es veuran els dubtes i errors més freqüents relacionats amb la signatura científica, la importació de publicacions, l’alta de congressos, etc. També es donaran pautes per a realitzar-los de forma més normalitzada.

• 12.00 h. – 12.30 h. Descans
  • 12.30 h. – 13.30 h. Formació: “Com la UPV t’ajuda a complir amb els manaments de la Llei de la ciència i el Programa Horitzó 2020

En aquesta sessió es farà un breu repàs a les diferents formes de compliment dels manaments (publicació directa en revistes d’accés obert o, dipòsit d’articles en el repositori) i com la UPV ajuda als investigadors en aquesta tasca. També hi haurà un temps per al debat, en què es donarà resposta a dubtes i inquietuds sobre aquest tema.

Més informació sobre la jornada i inscripcions en la web de la biblioteca.

(Actualització 04/02/2015) disponible documentació del curs

Nou servei per al Campus Gandia

D’altra banda, la Biblioteca ha engegat en aquest 2015 un nou servei d’atenció a l’usuari, “La biblioteca respon – Cita prèvia”, a través del com es pot concertar una cita amb el personal de la biblioteca per a resoldre dubtes sobre temes com a avaluació i acreditació, cerques bibliogràfiques, assessorament sobre publicació, maneig de recursos d’informació, etc.

Aquest és un servei que ja es realitzava d’una manera informal i que ara ofereix la possibilitat, tant a investigadors com a alumnes, de concertar una entrevista personalitzada ajustada a les seues necessitats d’informació. Per a açò és necessari emplenar un formulari en el qual es detallen l’objectiu de la consulta, la temàtica, etc., a més de la disponibilitat.

Esperem amb aquest servei millorar el nostre suport a l’estudi, la docència i la recerca de la comunitat universitària.

“La biblioteca respon – Cita prèvia”  www.biblioteca.upv.es/citaprevia

Biblioteca Campus Gandia CRAI