cursos verano campus gandia upv

A l’estiu, més universitat. Cursos d’estiu del Campus Gandia UPV

Acostar la ciència i l’activitat investigadora a la societat s’ha convertit en una de les apostes més fermes del Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València. En aquesta tasca divulgativa i de difusió, la formació contínua, sens dubte, juga un paper important. I és que els cursos de formació representen una eina estupenda perquè aquest coneixement que es genera a la universitat arribe de primera mà i d’una forma pràctica a qualsevol persona interessada.

UPV_Gandia_Estiu_CampusAl Campus de Gandia comptarem, un any més, amb una àmplia i variada oferta formativa de cursos per a aquest estiu. Una època de l’any en la qual pots dedicar una mica més de temps a tu mateix, gaudir de les teues aficions i, a més, continuar formant-te juntament amb altres persones amb què comparteixes interessos.

La gran majoria d’aquests cursos d’estiu estan oferits per investigadors de la UPV i d’altres universitats de prestigi que porten anys centrant els seus esforços en els temes sobre els quals impartiran aquesta formació.

Entre ells, Carlos Alberto Scolari, professor de  la Universitat Pompeu Fabra, impartirà el taller de Disseny de Mons Narrativa Transmèdia, amb l’objectiu d’ensenyar a ‘pensar en transmèdia i a desenvolupar una narrativa en diferents mitjans, en col·laboració amb els usuaris’. O Chuse Fernández Aldana, Premi Ondas 2012 i Premi MEDEA de la Comissió Europea 2013, que serà el professor del curs Narrativa radiofònica transmèdia

També tenen una presència important els cursos sobre gestió turística com el que imparteix la investigadora UPV Pau Alonso-Monasterio sobre Valoració de recursos turístics. I com no, tractant-se de la politècnica, no podien faltar la formació més tècnica amb una sèrie de cursos com el dedicat a la problemàtica del soroll, que serà oferit pel director del Campus de Gandia, Jesús Alba.

cursos de verano campus gandia upv

Ací pots veure la llista de cursos:

cursos de verano campus de gandia upv

L’oferta formativa es completa amb quatre cursos que imparteixen professionals d’una àmplia i reconeguda trajectòria en el seu sector i relatius a àrees que han despertat un creixent interès en els últims anys.

En total, 15 cursos d’una formació actualitzada, nova i de gran qualitat amb els quals acostar la universitat i compartir el coneixement que allí es genera a estudiants, professionals, investigadors i públic en general.

Luisa Camps Palanca, responsable cursos d’estiu

Campus de Gandia despatx F-201. | Tlf: 96.284.94.56 (Ext.:49456)

E-mail: macampa@upv.es. Twitter @LuisaCamps

Web dels cursos d’estiu del Campus de Gandia