Cursos UPV Estiu Gandia. Refresca la teua creativitat

Recorde amb certa nostàlgia estos mesos de juliol en el Campus de Gandia caracteritzats per l’olor a mar, la proximitat de les vacances i la gradual absència d’estudiants que gaudien d’un merescut descans. Era moment de tancar informes, fer memòries i arreplegar dades del curs que finalitzava. Inclús podies aprofitar per a ordenar una mica el despatx.

No obstant açó, l’any 2008, conversant entre companyes, va sorgir la idea d’organitzar cursos d’estiu i omplir de contingut acadèmic també el mes de juliol. Vam començar a investigar què feien altres universitats, què podríem oferir, objectius, plans d’acció, etc. Vam presentar un informe a la direcció de l’escola que es va entusiasmar amb la proposta i la va recolçar com a acció estratègica de promoció del campus i les seues titulacions.

Així va arrancar el nostre Campus d’Estiu: un contenidor formatiu de cursos intensius de curta durada dirigit a tots els públics amb l’objectiu d’ampliar els seus coneixements i capacitats en temes relacionats amb les nostres titulacions i la nostra recerca científica.

A partir de 2010, se’l va dotar d’un contingut comú, creant un fil conductor que emmarcava la formació de forma temàtica. Amb el pas del temps ha evolucionat cap a un lema o eslògan que, a més, permet adaptar la promoció a un llenguatge comunicatiu de major abast.

UPV ESTIU

El passat any vam anar una mica més lluny. Des del Campus de Gandia vam proposar a l’equip de govern de la UPV la necessitat d’agrupar les activitats formatives que la universitat organitzava en juliol en els seus tres campus. Tot açò amb la intenció de crear una única marca i cohesionar l’oferta, coordinar les accions i posicionar ‘UPV Estiu’ com un referent en aquest tipus de formació.

Amb un professorat expert en contacte directe amb les necessitats formatives de l’entorn de la universitat, els cursos d’estiu del Campus de Gandia han avançat cada edició fins a arribar al que són hui: cursos atractius, innovadors i capaços d’atraure a estudiants, professionals i públic en general.

Cursos UPV ESTIU GANDIA

APRÈN A CREAR

El lema que resumeix l’esperit dels cursos d’enguany és ‘Refresca la teua creativitat’. Amb l’objectiu de desenvolupar la capacitat creativa dels participants, es pretén donar a conèixer les tècniques més innovadores que existeixen en l’actualitat per a després aplicar-les a diferents àmbits. Els cursos s’han dividit en 5 grups:

1- Docència i recerca:

2- Informàtica i tecnologia:

3- Comunicació i gestió d’empreses:

4- Creativitat:

5- Creació i desenvolupament de videojocs:

A més, hi haurà una conferència inaugural, oberta al públic en general, sobre la importància de la recerca i l’actualització permanent de coneixements per a arribar a ser un professional en la indústria dels videojocs. Aquesta conferència està finançada per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Logotipo_Conselleria_Educacion_Cultura_Deporte

Vos esperem aquest estiu en el Campus de Gandia! #UPVEstiuGandia.

Luisa Camps Palanca

Responsable dels cursos d’estiu del Campus de Gandia

Campus de Gandia despatxe F-201. Tlf: 96.284.94.56 (Ext.:49456).

E-mail: macampa@upv.es. Twitter @LuisaCamps