Campus de Gandia Ciencia

Jornada sobre indicadors d’investigació UPV i altres

CRAI CAMPUS GANDIA

Amb la finalitat d’incrementar la taxa d’activitat R+D+i del professorat amb capacitat investigadora i augmentar la rellevància científica dels resultats de recerca, la Universitat Politècnica de València realitza una avaluació permanent de l’activitat investigadora a través de sistemes d’avaluació i indicadors objectivats.

Per a açò, anualment avalua conceptes com a activitat o resultats en I+D+i, sent els principals indicadors reflectits en el seu reglament els següents:

Com a base per a aquest càlcul, es tenen en compte les dades relatives a la producció científica i artística de l’any anterior i dels anys anteriors que haja introduït el mateix investigador i haja sigut validat en Sènia, aplicació de gestió de l’activitat investigadora en la UPV.

La Biblioteca Campus Gandia CRAI, amb la finalitat d’orientar al personal investigador en les tasques relatives a aquests processos d’avaluació i acreditació, organitza dijous que ve 29 de gener en el Saló de Graus del Campus de Gandia una jornada de formació amb el següent programa:

Taller pràctic sobre la introducció de dades relatives a la producció científica i artística de l’any 2014 en el qual es veuran els dubtes i errors més freqüents relacionats amb la signatura científica, la importació de publicacions, l’alta de congressos, etc. També es donaran pautes per a realitzar-los de forma més normalitzada.

En aquesta sessió es farà un breu repàs a les diferents formes de compliment dels manaments (publicació directa en revistes d’accés obert o, dipòsit d’articles en el repositori) i com la UPV ajuda als investigadors en aquesta tasca. També hi haurà un temps per al debat, en què es donarà resposta a dubtes i inquietuds sobre aquest tema.

Més informació sobre la jornada i inscripcions en la web de la biblioteca.

(Actualització 04/02/2015) disponible documentació del curs

Nou servei per al Campus Gandia

D’altra banda, la Biblioteca ha engegat en aquest 2015 un nou servei d’atenció a l’usuari, “La biblioteca respon – Cita prèvia”, a través del com es pot concertar una cita amb el personal de la biblioteca per a resoldre dubtes sobre temes com a avaluació i acreditació, cerques bibliogràfiques, assessorament sobre publicació, maneig de recursos d’informació, etc.

Aquest és un servei que ja es realitzava d’una manera informal i que ara ofereix la possibilitat, tant a investigadors com a alumnes, de concertar una entrevista personalitzada ajustada a les seues necessitats d’informació. Per a açò és necessari emplenar un formulari en el qual es detallen l’objectiu de la consulta, la temàtica, etc., a més de la disponibilitat.

Esperem amb aquest servei millorar el nostre suport a l’estudi, la docència i la recerca de la comunitat universitària.

“La biblioteca respon – Cita prèvia”  www.biblioteca.upv.es/citaprevia

Biblioteca Campus Gandia CRAI