Qui som

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València és una institució acadèmica jove, de gran dinamisme i en permanent adaptació al seu entorn socioeconòmic. El seu objectiu és formar professionals amb capacitat per a integrar-se en la societat i el seu mercat laboral i generar coneixement que contribuïsca al desenvolupament tecnològic i al progrés d’una societat moderna i avançada.

Una de les apostes més fermes és potenciar l’interés i facilitar l’acostament de la societat a la ciència i la investigació a través de la difusió de l’activitat en R+D i el foment de la transferència de coneixement des dels diferents grups d’investigació del Campus.

Sota aquesta premissa s’emmarca la creació del blog UPV Gandia Ciència, projecte en el qual volem acostar a la societat la ciència i la investigació que es duu a terme en el nostre Campus. En aquest canal compartim notícies d’interés tecnològic i científic, congressos, esdeveniments i activitats de divulgació científica.

Volem ser un espai per a connectar amb tots aquells que us apassiona el món de la ciència i que vulgueu mantenir-vos informats sobre la nostra aportació al món de la investigació i desenvolupament tecnològic.

Ens acompanyeu? #UPVGandiaCiència

Descarregar PDF:
Castellano Valencià English

Organitzat per:

logos-campus-gandia-y-cpi

Patrocinat per:

SlideShare
Dones i ciència Setmana de la Ciència banner-catedra-ivio-upv_-vlc cienciapropera1 BANNER CIENCIA CERCANA_VLC Diari d’un científic a Nova York Producció científica i+d+i_vlc