Compte arrere per a la XLIX Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics de València

Els dies 1 i 2 de juliol se celebrarà la 49a edició de la Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics de València, organitzada per la Càtedra IVIO-UPV del Campus de Gandia juntament amb altres institucions. En aquesta trobada, els odontòlegs valencians tindran accés a unes atractives jornades que els permetran gaudir de les ponències de grans professionals del sector i de la riquesa turística, monumental i gastronòmica de Gandia.

Sota el títol “Una visió multidisciplinària de l’odontologia estètica”, l’edició pretén ressaltar la necessitat del treball conjunt entre diferents especialitats en el camp de l’odontologia estètica. Aquesta perspectiva es manifesta en els seus ponents, amb perfils principalment rehabilitadors, conservadors o protètics, que intervindran al costat d’ortodoncistes  i implantòlegs per a oferir als visitants una visió de conjunt.

La presència activa de la Càtedra IVIO-UPV en aquestes jornades és fonamental perquè tinga lloc al Campus de Gandia, ja que aposta fortament des de la seua fundació per la difusió d’aquest centre acadèmic com a referent en el camp investigador i docent del sector. En paraules de Joan Faus, director de l’IVIO i president del comitè organitzador del congrés “Portem molts mesos en l’organització d’un esdeveniment que servirà per a atraure al nostre Campus a centenars de congressistes amb l’objectiu de gaudir d’un quadre de ponents de primer nivell; i aquest fet ens enorgulleix i ens anima a treballar de valent per a posicionar les nostres institucions com a capdavanteres en el camp de la docència en odontologia”.

Després de la seua suspensió fa un any per la situació sanitària, la Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics torna amb un estricte protocol anticovid per a garantir-ne la celebració amb total seguretat. Gràcies al bon clima de la capital del ducat dels Borja, s’utilitzaran els espais oberts del Campus de la UPV. Esdeveniments com l’exposició comercial i el servei d’àpats es desenvoluparan en el claustre i els espais enjardinats de la universitat.

Els professionals i estudiants de pregrau o postgrau interessats a assistir han d’emplenar el formulari d’inscripció allotjat en la seua pàgina web fins al 25 de juny (places limitades). Tots els assistents tindran dret a inscriure’s en el sopar de clausura de la 49a Reunió Anual.

Premis per a les Millors Comunicacions Científiques i Clíniques, per als Millors Pòsters i les Millors Fotografies

En el marc de la promoció i l’estimulació de la investigació acadèmica, la 49a Reunió del Centre d’Estudis Odontoestomatològics realitza de nou una convocatòria de premis dividits en diferents categories: Comunicació Oral (Premi Vázquez Malboysson), Comunicació Format Pòster (Premi Vicente Castañer) i Fotografia Clínica o Artística (Premi Federico Carbonell).

Un jurat format per reconeguts professors de les cinc universitats que col·laboren en el congrés (Universitat Politècnica de València, Universitat de València, CEU-Universitat Cardenal Herrera, Universitat Catòlica de València i Universitat Europea de València) avaluaran els treballs presentats. El fet de guanyar una de les distincions suposa un important reconeixement a la tasca investigadora realitzada i una aportació de prestigi incomparable a un currículum de qualsevol professional de l’odontologia.

Els treballs poden enviar-se fins al 4 de juny a través del correu electrònic habilitat. La informació relativa a la normativa i al procés de presentació està disponible en la web del congrés.

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra iViO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en: blog / Twitter / Facebook