CPI

Jornada de difusió de les activitats de CPI2020 al Campus de Gandia

El Campus de Gandia  de la Universitat Politècnica de València (UPV) organitza una jornada de difusió de les activitats de CPI2020  amb la qual es pretén acostar els serveis d’aquest programa als grups d’investigació del Campus de Gandia, afavorint-ne, d’aquesta forma, la participació en les convocatòries europees.  La jornada serà el 10 de maig del 2019 a les 12.00 h. En el Saló de Graus.

El CPI2020 és un Programa de la UPV situat a la Ciutat Politècnica de la Innovació i l’objectiu de la qual és promoure la participació continuada i amb èxit de la UPV en Horizon 2020, el Programa Marc d’Investigació Europeu. La participació en Horizon 2020 és de màxim interès tant en l’àmbit científic com per l’entitat dels projectes aprovats. No obstant això, presenta nombroses barreres derivades de la seua complexitat, amb diferents prioritats polítiques i xarxes rellevants que són claus per a la consecució de projectes. D’altra banda, la forta competència fa que només projectes excel·lents des de diferents punts de vista siguen aprovats.

Iniciativa Ciudad Politécnica de la Innovación

Iniciativa Ciutat Politècnica de la Innovació

CPI2020, està especialment enfocat a afavorir una participació continuada i amb èxit i a incrementar el nombre de projectes europeus coordinats per la UPV. Per a això està concebut sobre la base d’una estratègia basada en tres pilars:

• Ajudar els grups d’investigació a realitzar anàlisis estratègiques de participació en projectes europeus que els permeten col·laborar de forma proactiva i no únicament responent a les convocatòries.
  • Professionalitzar la integració europea amb presència en xarxes i lobbies rellevants.
  • Professionalitzar el procés de preparació de les propostes incloent la generació i filtrat d’idees, construcció del consorci i la pròpia redacció d’aquestes.
Ana-Cruz García, Francisca Gómez y Miguel Piza Padial, responsables de CPI2020

Ana-Cruz García, Francisca Gómez i Miguel Piza Padial, responsables de CPI2020

Durant la jornada es presentaran algunes de les característiques d’Horizon 2020 i es descriuran els serveis oferits per CPI2020 als grups d’investigació del Campus de Gandia. Així mateix, es podran concertar entrevistes amb l’equip de CPI2020 per a analitzar de forma personalitzada com pot ajudar CPI2020 als grups d’investigació que les sol·liciten. Les reunions sol·licitades es realitzaran abans de les 12.00 h. En la jornada participaran Ana-Cruz García (Directora de CPI2020,  acgarcia@cpi2020.es) i Francisca Gómez (Secretària Tècnica, fgomez@cpi2020.es ).

Per a confirmar l’assistència a la jornada o concertar una reunió prèvia el mateix dia,  és necessari enviar un email a Pilar Sánchez (psanche@upv.es), tècnica d’R+D+i  del Campus de Gandia.