III edició del Simposi Càtedra IVIO-UPV al Campus de Gandia

Arriba la tercera edició del Simposi Càtedra IVIO-UPV, una cita de referència entre els professionals i estudiants del sector odontològic.

La Càtedra IVIO-Universitat Politècnica de València  organitza el divendres  29 de març la tercera edició d’aquest Simposi que porta per títol “De la planificació a l’execució : maneig del sector anterior en implantologia oral avançada”. Una cita que reunirà més de 40 professionals de l’odontologia entre odontòlegs, investigadors, alumnes i professors.

Aquesta tercera edició compta amb la participació dels doctors Jorge Caubet i Vicente Plató, tots dos amb una àmplia trajectòria en el camp de l’odontologia. A través de les classes magistrals programades, els assistents podran conèixer les experiències professionals dels dos ponents i aprofundir sobre els avanços del sector estètic en implantologia oral o la cirurgia plàstica periodontal entre altres.

Destinataris i inscripcions

Dirigit a antics alumnes de postgrau de l’Institut Valencià d’Investigacions Odontològiques, estudiants de titulacions tècniques, investigadors en el camp de la tecnologia aplicada a l’odontologia, i també a diferents professionals especialitzats en les àrees de la implantologia oral, la periodòncia i cirurgia oral.

Aquest esdeveniment tindrà lloc a la Sala de Conferències 1-4 del Campus de Gandia  el divendres 29 de març a partir de les 9.45h i serà inaugurat pel director del Campus Jesús Alba. Programa complet i inscripcions ací.

Premi Càtedra IVIO-UPV

Durant el Simpòsium es farà lliurament del II Premi Càtedra IVIO-UPV al millor TFM o TFG relacionat amb l’aplicació de les noves tecnologies en odontologia. En aquesta edició s’han presentat un total de 6 TFG i TFM de diferents universitats:

– “Estudi del comportament en tribocorrosió d’aliatges TNZT per a implants dentals” de Carmen Mínguez Porter, Grau en Enginyeria Mecànica de la UPV.

-“Desenvolupament d’una aplicació de Realitat Augmentada per a ajudar els odontòlegs en la col·locació d’implants dentals” de Clara Luzón Álvarez, Máster universitari en intel·ligència artificial, reconeixement de formes i imatge digital.

– “Disseny de bobina de  radiofreqüència i implementació de seqüències de polsos per a equip d’imatge dental per ressonància magnètica” d’Héctor Sánchez Izquierdo, Máster Universitari en Enginyeria Industrial de la UPV.

– “Comparació de protocols digitals per al mesurament de la pèrdua òssia marginal periimplantària” d’Iván Palau Martínez, Grau en Odontologia de la UV.

-“Estudi in vitro sobre el comportament tèrmic, pressió i desgast físic-mecànic de la fresa quirúrgica durant el fresatge del llit implantològic: material i disseny” de Juan Carlos Bernabeu Mira, Grau en Odontologia de la UV.

-“Tècniques ultrasòniques no destructives per al monitoratge del procés de regeneració òssia guiada” de Yolanda Pamies Rodríguez, Màster en Enginyeria Acústica.

Més informació i consulta sobre els projectes d’investigació de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador al Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en el seu: blog / Twitter / Facebook