El Campus de Gandia de la UPV difon la seua recerca en una jornada

El Campus de Gandia de la Universitat Politècnica de València vol seguir potenciant-ne la recerca, després d’haver aconseguit nivells històrics en la producció científica l’any passat. Per a açò, organitza la Jornada Explora R+D+i, on es donaran a conèixer moltes de les línies de recerca que s’estan desenvolupant. Serà el dijous 22 de febrer, de 12.00 a 15.00 hores, en la sala de conferències 1.

Segons José Pelegrí, membre de l’equip directiu del Campus de Gandia, l’activitat pretén, en primer lloc, fomentar la col·laboració entre equips de recerca i també atraure nou talent dels estudiants ‘La ciència i la recerca són clau per a l’avanç social; la col·laboració entre disciplines i també entre generacions és fonamental per a augmentar el potencial dels equips’, explica.

L’assistència està oberta a empreses, institucions i públic en general que desitgen conèixer en major detall les recerques que es realitzen o conèixer personalment els seus responsables. Així mateix, s’estan generant materials que estaran disponibles per internet en el compte de Slideshare del Campus de Gandia i en aquest mateix blog de ciència.

PROGRAMA DE L’ACTIVITAT

Més informació: Pilar Sánchez Rivero | psanche@upv.es