Premi Càtedra IVIO-UPV al Millor Treball Final de Grau o de Màster

La Càtedra IVIO-UPV convoca el Premi al Millor TFG/TFM 2016-2017, en el camp de l’Enginyeria Odontològica. S’atorgarà un únic premi dotat amb 500 €. El termini de presentació de sol·licituds estarà obert fins al mes d’octubre

La càtedra segueix treballant activament en la promoció i la formació en el camp de les tecnologies aplicades a l’odontologia. Prova d’açò és aquesta convocatòria de premis que acaba de llançar on es premiarà el millor Treball Fi de Grau o Màster que haja sigut presentat durant el Curs 2016-2017 per estudiants de qualsevol centre d’Ensenyament Universitari d’Espanya. Poden presentar-se alumnes de diferents titulacions sempre que la temàtica del projecte s’emmarque en l’àmbit de les tecnologies aplicades al camp de l’odontologia. Segons Paco Camarena, director de la Càtedra, l’objectiu que persegueix aquest premi és “consolidar-se com a premi en l’àmbit nacional a més de donar a conèixer i fomentar les activitats de la Càtedra dins del camp de l’odontologia”.

Les sol·licituds es realitzaran a títol personal de cada alumne i es pot tramitar via online accedint a la convocatòria en la web de la Càtedra IVIO-UPV. Les sol·licituds s’acompanyaran d’informació en format digital sobre el TFG/TFM.

El jurat estarà compost pel comité de la Càtedra IVIO-UPV format per representants de l’Institut Valencià de Recerques Odontològiques i professors i investigadors de la UPV. Es valorarà el caràcter innovador del treball, la comunicació escrita, la metodologia, el desenvolupament i la presentació del treball, a més de l’expedient acadèmic de l’alumne.

Es concedirà un únic premi dotat amb una borsa de viatge amb una quantitat econòmica de 500 €, per a participar en un congrés, simposi o jornada del mateix camp, en el qual seran exposats els resultats del TFG/TFM.

EL COMPROMÍS ES RENOVA

En els pròxims dies es renovarà un any més la Càtedra IVIO-UPV. Una notícia que Joan Faus, doctor i director de l’IVIO valora com “molt positiu per al seguiment de les activitats dutes a terme fins al moment i que permetrà consolidar la proposta de col·laboració en el camp de l’odontologia entre la UPV-Campus de Gandia i l’IVIO”.

Més informació i consulta sobre els projectes de recerca de la Càtedra IVIO-UPV escrivint a Francisco Camarena, professor i investigador en el Campus de Gandia UPV: fracafe@fis.upv.es.

Pots seguir l’activitat de la Càtedra IVIO-UPV en el seu: blog / Twitter / Facebook