Ciencia cercana Telegrafies Marzo

Divulgació científica en Telegrafies | MARÇ

#UPVGandiaCiència

• Existeix una barrera digital de gènere en les carreres científiques i tecnològiques? La professora Helena Knorr, de la Universitat de Point Park (Pittsburgh) analitza aquesta situació de desigualtat i els seus motius en la conferència “Dona i enginyera“.

DIARI DE

• A la nostra secció ‘Diari de’ coneixem una mica més a Majd Haddaji i la seua trajectòria investigadora en el camp de la Gestió Empresarial. Una trajectòria que li ha portat des de Tunísia a València, passant per França i que persegueix un objectiu: “contribuir a la creació de coneixement” generant noves polítiques econòmiques per al desenvolupament.
  • També parlem a Enric Sigalat, investigador i professor del Campus de Gandia. Enric compta amb més de 15 anys d’experiència en recerca de mercats i recerca de caràcter social, tant en el sector privat com en el món universitari.

Accions emmarcades en el projecte ‘Ciència propera’.

Entrada següent >
SlideShare
Dones i ciència Setmana de la Ciència banner-catedra-ivio-upv_-vlc cienciapropera1 BANNER CIENCIA CERCANA_VLC Diari d’un científic a Nova York Producció científica i+d+i_vlc