Els videojocs “guanyen la partida” al Campus de Gandia

La 7a edició de cursos d’estiu van concloure amb èxit d’inscripcions i valoracions molt positives per part dels assistents. Aquests cursos es caracteritzen per l’exigència d’una alta qualitat formativa, per ser molt pràctics i que estan enfocats a l’aprenentatge amb resultats. Entre els cursos que més han triomfat, estan els relacionats amb videojocs, un fet que confirma, una vegada més, el gran interès del nostre alumnat i del públic en general, en aquest sector.

La demanda de formació de qualitat referida als distints processos de creació de videojocs ha impulsat l’aposta estratègica del Campus de Gandia per a oferir solucions formatives a aquesta demanda. I com que hi ha molts ‘gamers’ i futurs professionals dels videojocs al nostre entorn, el Campus comença el curs amb força i novetats.

El dijous, 17 de setembre, a les 12:30h., al Saló de Graus i gràcies al suport d’entitats com Kevin Cerdàla Càtedra d’Innovació, la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport o l’Ajuntament de Gandia a la iniciativa UPV Estiu Gandia, tindrà lloc la conferència de cloenda dels cursos d’estiu.

Kevin Cerdà, desenvolupador de videojocs, parlarà de la seua experiència en la indústria i de la importància de la formació per a aconseguir convertir-se en un professional dels videojocs. L’activitat és oberta a qualsevol persona interessada.

Cerdà és cofundador de BeautiFun Games , Dissenyador de Nihilumbra i Megamagic (el projecte que BeautiFun Games està desenvolupant actualment). A més a més, és cap de disseny en Tequila Works on desenvolupa projectes com Rime.

CONVERTEIX-TE EN UN PROFESSIONAL DE LA CREACIÓ DE VIDEOJOCS.

Durant la conferència es presentarà el nou Diploma d’Extensió Universitària en Disseny Creatiu de Videojocs. El Diploma ha sigut creat per a dos perfils: disseny i programació; que l’alumne podrà seleccionar en base a les seues inquietuds. Per a cursar aquests estudis no és necessària titulació universitària, però si complir amb els requisits per a accedir a un grau universitari. En cas de l’itinerari sobre programació, a més a més, es necessiten fonaments mínims de programació. El Diploma s’impartirà des de principis d’octubre al 4 de juny de 2016 i la preinscripció ja està oberta. Més informació en http://do-videogames.webs.upv.es

Amb aquest Títol Propi, el Campus de Gandia dóna un pas més en la seua trajectòria de formació permanent en creació de videojocs, un sector econòmic en clara expansió, ja que el consum és mundial i la producció està deslocalitzada. Aquestes són algunes de les iniciatives desenvolupades des de fa anys, tant des de el punt de vista de la investigació, a través del grup EPSG Media, com de l’organització d’activitats per i per als estudiants:

• Congrés Universitari Gandia Game Meeting amb 150 participants
  • 3 edicions de la Global Game Jam en Gandia amb més de 200 participants en total
  • PlayLab: espai híbrid per a la innovació, la creació i el prototipat de vídeo jocs i aplicacions derivades

Activitats de suport organitzades per la Càtedra d’Innovació:

• Espai EVAM com projecte creatiu que contribueix a promocionar les activitats entre l’alumnat del Campus
  • Concurs Campus Jump

Amb tot, el Campus de Gandia vol consolidar-se com un centre de formació i investigació que aposta pel futur professional dels seus estudiants en el sector dels vídeojocs.

La conferència sobre videojocs del 17 de setembre és una activitat patrocinada per la Conselleria d’Educació, Cultura i Esport.

Logotipo_Conselleria_Educacion_Cultura_Deporte