Telegrafies – UPV Gandia Ciència: abril-maig

Notícies de Telegrafies sobre l’activitat investigadora del Campus de Gandia del mes d’abril i maig:

9×07- El Campus de Gandia acull La Prova Cangur 2015″ una activitat l’objectiu de la qual és estimular i motivar l’aprenentatge de les matemàtiques a través dels problemes i on participen 1050 estudiants des de tercer d’ESO fins a segon de Batxillerat.

9×08– Estudiants de Ciències Ambientals del Campus de Gandia analitzen la importància del sòl en l‘Any Internacional dels Sòls mitjançant una sessió de pòsters.

9×09– Presentació de la tesi doctoral de Silvia Adrián sobre el desenvolupament d’un calibrador acústic capaç d’imitar el senyal acústic que produeix un neutrí en interaccionar amb l’aigua i en la cerca de matèria fosca en el sol.

9×10– Els investigadors del Campus de Gandia Romina del Rey i Jesús Alba dirigeixen l’estudi del doctorant Juan Pedro Romero que pretén analitzar el comportament, qualitat i durada de les canyes d’oboè.

9×11Projecte “Showleap” – Alumnes d’Enginyeria en Telecomunicacions han desenvolupat un dispositiu que tradueix el llenguatge de signes a veu en temps real.

9×12– Presentació de nova edició del Màster Oficial en Enginyeria Acústica del Campus de Gandia de la UPV.