Investigadors del Campus Gandia vistos a través del Prisma (UPV TV)

Prisma és un nou programa de la UPV TV en el qual la comunitat universitària parla en primera persona. Quan la llum passa a través d’un prisma de cristall, es produeix la seua refracció. Així la llum de la UPV, al seu pas per Prisma revela les diferents tonalitats, opinions i quefers que componen la nostra comunitat universitària. Tres investigadors del Campus Gandia ja han passat per Prisma per a relatar els seus projectes:

Jaime Lloret: protocols i sistemes de comunicació

El professor i investigador Jaime Lloret Mauri és vicepresident d’Internet Technical Commitee; un dels que més ha contribuït al desenvolupament d’Internet des del seu naixement. La creació i fixació d’estàndards, la recerca sobre el disseny òptim de xarxes o el control dinàmic de la qualitat del servei són algunes de les activitats del ITC.

Jesús Alba: recerca acústica

Jesús Alba és catedràtic de Física Aplicada i imparteix classes en els campus de Gandia i Alcoi. A més, és doctor enginyer de Telecomunicació per la UPV i membre de la Societat Espanyola d’Acústica (SIGA); un dels organismes més importants en l’àmbit de la recerca i divulgació acústica.

Miguel Rodilla: gestió sostenible del medi marí

El medi marí és una font de riquesa per a la humanitat i, en ocasions, font de conflicte entre usuaris. Açò fa que la gestió sostenible del medi siga un dels objectius bàsics per a garantir la seua sostenibilitat ambiental i la competitivitat de les activitats econòmiques que es nodreixen d’aquest entorn. El professor i investigador Miguel Rodilla dirigeix el Màster en Avaluació i Seguiment Ambiental d’Ecosistemes Marins i Costaners que s’imparteix des del Campus de Gandia de la UPV.

Pots veure totes els Prismes en la llista de reproducció i en el canal YouTube de laUPV Televisió. Pots seguir el projecte en Facebook i Twitter.

El projecte Prisma està coordinat per Laida Frasquet