maryland morant

Maryland Morant. Diari d’una investigadora

Maryland Morant és investigadora del Campus de Gandia en el Grup de Recerca en Gestió Turística del Patrimoni Natural i Cultural de la Universitat Politècnica de València i professora del Grau en Gestió Turística del Campus. Recentment li han concedit un projecte de recerca de la Universitat Estatal de Milagro (Equador) sobre seguretat alimentària en el sector turístic i l’aplicació d’estàndards internacionals de qualitat. Un país, Equador, en el qual porta treballant en diferents projectes des de fa 5 anys.Encara que és llicenciada en Dret, fins i tot va arribar a treballar en un bufet d’advocats, la seua vertadera passió la va portar a reorientar el seu camí professional: “des de menuda sóc una defensora a ultrança de la naturalesa i em vaig adonar que l’advocacia no era la meua passió”. Després de fer un màster relacionat amb la gestió turística i obtenir una beca de col·laboració, va comprovar que la recerca “m’enriquia molt, tant personalment com professional, i vaig decidir que aquesta anava a ser la meua professió”.

Per a Maryland el millor del seu dia a dia és dedicar-se al que més li agrada, investigar, i poder compartir els resultats i experiències amb els alumnes, però adverteix de l’exili forçós a què es veuen abocats molts investigadors espanyols per les retallades en R+D+i que es realitzen en els últims anys.