Benvinguts

Des del Campus de Gandia de la UPV estem molt il·lusionats per començar a contar les nostres peripècies en aquest blog. Un espai que pretén apropar la societat, la ciència i la investigació que portem a terme en aquest campus que, precisament l’any 2014, compleix 20 anys.

Perquè ens agrada la ciència i creem en ella, estem convençuts que aquest canal pot ser útil per a tots aquells que se senten motivats per descobrir alguna cosa nova cada dia o per als que busquen respostes i volen saber més sobre algun tema.

Ací us contarem què fa un investigador en una jornada habitual, què es cou dins d’un laboratori de química o, per exemple, com es du a terme el treball de camp en alta mar que realitzem des del campus.

A més, podreu seguir l’actualitat sobre tot allò que estan investigant en cada moment els diferents grups i conèixer les publicacions, patents, signatura d’acords, reconeixements i premis, etc.

Us convidem a conéixer-nos un poc millor i també a navegar per la nostra cronologia, un espai que recull els esdeveniments més destacats per a la ciència i la investigació que han tingut lloc al nostre campus.

El Campus de Gandia aposta fermament per la ciència i la investigació com a peça clau per a l’avanç de la societat del coneixement. Cada dia ens esforcem per a poder crear sinergies que donen suport, impulsen i facen visible el camp de la investigació i la transferència de tecnologia; i no només perquè és el nostre deure com a universitat pública, sinó perquè estem convençuts que “la investigació sí que funciona”.